I Can Hear The Sirens Still Calling Your Name

Hej! Idag är det en lycklig tjej som skriver! Har som sagt varit på Erikslund och Bäckby och shoppat julkappar och grejer. Köpte ganska mycket grejer och allt gick på 283 kronor! Fatta vad billigt! Köpte bland annat ett par ursnygga skor som jag bara älskar, för 75 spänn, snacka om kap! Lägger ut bilder på grejerna imorgon.

Förövrigt tror jag att jag håller på att bli sjuk/är sjuk, igen.... Har haft hemsk huvudvärk sedan i fredags. Då trodde jag att det var för att jag inte fått nog med sömn efter Lucia men nu har jag hunnit sova ut ordenligt! Så vi får helt enkelt se..

Nu sitter jag i alla fall och kolla butiker för att se om jag kan hitta någon/några fina klänningar som jag kanske kan köpa till skolavslutning, jul och kanske nyår! :)

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: komig

Hej, Jag har nu tävling om dagens bloggare med bästa frågan. jätte enkelt och vara med i. Gå in i min blogg www.komig.blogg.se sen kan du läsa hur det går till. puss

2012-12-16 @ 23:23:06
URL: http://komig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0