Q/A

Q: Hej, jag har en fråga till dig.. 
Tror du på jesus och gud?

A: Hejhej! Det kan man väl säga att jag gör. Om man säger såhär, jag tror inte på att det var gud som skapade livet och allt det där, då tror jag på vetenskapen, men jag tror att det finns en "plan" för varje människa och att allt som händer har en mening. Alltså att det kanske sitter en skäggig farbror där uppe och tittar ner på oss och gör så att vissa saker händer, kanske för att vi ska lära oss något av det eller så har han någon annan aviskt med det. Så på den frågan skulle jag nog säga ja, men jag går inte i kyrkan och jag vet inte riktigt vad jag tror om jesus. 

Kommentarer
Postat av: Fatma

lagt till dig blev nr 4 :)

2013-01-01 @ 16:31:17
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0