We Take Our Orders Given By The Queen.

Brist på bilder. Bild från instagram: matildaallerhed


Har vart ute på promenad med Nemo och sedan lämnade jag honom hemma och så tog jag en springrunda i skogen. Det gick inte alls bra. Gick skitdåligt rent ut sagt. Har ju problem med mina fötter och nästa vecka ska jag ta och släpa mig iväg till skolsyster. Den ena foten stukade jag för två år sedan, och fick hoppa på kryckor, dock bara en vecka så det var inte så illa. Men minsta lilla ojämnhet på marken där jag springer och jag känner av det. Den andra foten har jag haft ont i ganska länge, jag känner det mest när jag springer, men ibland känner jag det om bara bar går till köket liksom. Men i den foten gör det liksom ont i benet/skelettet. Vi får se vad skolsyster säger.

Nu ska jag i alla fall gå ner och fixa lite lunch! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Svea

Helgens blogg är nu igång på bloggen, har du lust att vara med?
Direkt länk » http://maviedesvea.blogg.se/2012/november/helgens-blogg.html#comment

Ledsen om du inte gillar reklam kommentarer :)

2012-11-16 @ 19:03:16
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0