Keep Burning Like That Fire.


Ligger i sängen och lyssnar på en massa grym musik. Bland annat No church in the wild - Jay-z & Kanye West (bild 1) och #thatPOWER - Will.i.am ft. Justin Bieber (bild 2).

Idag runt halv nio kom jag hem till pappa igen. I lördags kom släkt och vänner över för att fira min syster som blir 20 år och idag åkte vi hem till mammas kompis för att fira hennes dotter som också fyller 20 år två dagar innan Amanda. Det blev en väldigt trevlig helg med mycket härliga människor. 

Imorgon innan skolan drar jag iväg till mammas jobb och lämnar mina mobiler för att hennes jobbarkompis, som jag köpt min iPhone av, ska hjälpa mig att fixa så att jag kan börja använda den. Sedan så hämtar jag de efter skolan igen. Annars har jag inte direkt planerat något, vi får helt enkelt vänta och se vad som händer.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0