Nyårslöften.

Här ser man vilka färgskiftningar det var i håret innan jag gjorde avfärgning.



Årets nyårslöften blir för min del att börja käka LCHF. Jag, mamma och Amanda ska göra det och jag ser verkligen fram emot att se om det bli något resultat. Har hört folk som mått mycket bättre av det, rent allmänt.
Jag har även bestämt att det här ska bli lite av ett ego år. Jag ska fokusera på mig själv och göra det jag vill och mår bra av. Jag ska även försöka vara lite mer "avslappnad" och lita på att saker och ting kan bli bra, bara jag tror på mig själv. Lite självförtroende förstärkning skulle inte vara helt fel!
Jag har även ett nyårlöfte att jag ska hitta mig en medryttarhäst, vilket tyvärr är väldigt mycket lättare sagt än gjort...
Och så ska jag såklart försöka lägga ner mer tid till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0