Förlåt!

 


Jag måste bara säga förlåt för att min uppdatering är så otroligt dålig! När jag inte har någon dator så blir det mindre uppdatering eftersom jag inte gillar att blogga från mobilen och det gör jag inte direkt med iPaden heller. Dessutom krånlgar blogg.se appen jämt och så har jag inga bilder på iPaden så då blir det bara tråkiga text inlägg. Men jag ska försöka önska mig en dator av pappas familj och hoppas på att jag får det, då kan jag lova att det blir myyycket bättre uppdatering!
Nu blir det ju bara inlägg där jag berättar vad jag har gjort den senaste tiden bara för att jag "måste".

Jag ska också lägga ner min andra blogg. Jag tycker att det blir för mycket med två stycken. Speciellt när jag knnappt kan blogga på en. Så jag ska ha allt på den här bloggen. Den kommer vara som innan fast också med det jag bloggade om på den förra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0