Sommarjobb

Sen i måndags har jag jobbat på min mammas jobb. Det är jag och tre killar och vi har hittills fått rensa i djurmagasinets gamla lokal på Erikslund. Vi blev precis klara så vi får se vad de hittar på åt oss att göra imorgon. Vi trodde faktiskt att vi inte skulle bli klara förrän imorgon. Nu sitter vi med varsin telefon och väntar på att bli hämtade så vi kan sluta.
Vi ska jobba i två veckor till och sen har vi en vecka ledigt innan skolan börjar.

Denna vecka ska jag rida efter jobbet imorgon och på lördag.

Och på tisdag fyller jag år, då ska det bjudas på tårta minsann!
En lite snabb uppdatering sådär, jag är så galet trött när jag kommer hem från jobbet så jag har inte orkat blogga.
Ha det bra!


Väggen på bilden hade killarna haft jätte kul med och tävlat om vem som kunde sparka hål i den på så få försök som möjligt och en av de sprang till och med rakt igenom den... Tuffa pojkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0