Midsommar!

Igår firade vi midsommar med mammas kompisar i Sala. Det var super kul och det var massa trevliga människor där! Jag har börjat bli väldigt poppis hos barn på senaste tiden. Det märkte jag förut på Ida och Oliver, och igår på Edvin son är tre år. Han ville till och med köpa mig för att jag inte skulle gå igår kväll, haha. Barn har alltid verkat rädda för mig och så nu helt plötsligt så vill de köpa mig. Jag fick också läsa SJU små böcker för Edvin.
Vi sov i alla fall kvar hos mammas kompis igår och åkte hem för ca trettio minuter sedan. Så jag fick skynda mig in och hämta mina grejer och sedan kasta mig på cykeln. Så nu sitter jag på bussen på väg till Carras. Jag ska bara mocka och packa mat åt stackaren som har vilat hela den här veckan, ni kan läsa varför på min andra blogg.

Hoppas ni har haft en trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0