Kärt återseende!


Bilder från mobilen.

Följde med Amanda till stallet idag. Hon rider hos en tjej som vi red hos några år när jag var yngre. Hon har ett gäng mysiga islandshästar och hon har kvar två stycken som hon hade när vi red hos henne. Det är Korp, den svarta, och så skäcken Glanni.
Min mamma och syster brukade rida Korp och jag red Glanni. Vi två har många fina minnen tillsammans!
Det kom nästan lite tårar när jag stod i hagen och klappade på honom. Haha, vilken tönt jag är...

Som ni kanske förstår så har jag haft en bra dag. Blev inget bad som jag tänkt mig, men det slutade ju riktigt bra i alla fall! 

Nu ska jag och min mor titta på det nya programmet Helt Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0