Vad Gör Man När Allting Kommer Ikapp?

Mår inte alls bra just nu. Vill bara lägga mig ner och gråta. Sjunka ner under jorden och bara försvinna. Allt är bara så fel. Fel fel fel! Jag orkar inte med någonting just nu. Alla tankar bara snurrar och känslorna svämmar över. Saker som inte verkade vara någon big deal igår, gör idag att jag mår skit. Allt kommer ikapp och jag börjar inse saker som jag inte insåg innan. Jag har blivit tvungen att acceptera saker som jag vägrat acceptera innan. Sanningen.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill inte behöva hantera problemen eller något annat för den delen. Jag vill bara bo i min säng och bara lämna den för djuren och sedan krypa ner igen och glömma allt. Jag vill ligga här tills allt är borta. Tills inget finns kvar. Tills allting är bra igen. Där jag mår bra. 

Just nu orkar jag inte någonting. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Det är så mycket känslor och allt kommer på en och samma gång. Hat. Saknad. Sorg. Beskivelse. Ilska. Svek. Och det här var bara en liten del av allt jag känner inom mig. Har ingen ork överhuvudtaget till någonting, utom djuren. 

Behövde få skriva av mig lite.
Det kommer bli mindre uppdatering ett tag framöver och jag hoppas ni förstår. 
Nu, ett tag, ska jag ägna mig åt det jag älskar och som får mig att må bra. Djuren.  
Ta hand om er. ♥



Kommentarer
Postat av: felicia.

jag vet precis hur det känns och är att känna såhär. Det är okej att känna så men det är en jobbig och hemsk känsla som inte går att dra sig ur på ett undantag. Det jobbigaste är att man inte inser saker utan folk prentar in det mellan pannbenet och säger "såhär är det och acceptera det" visst är det svårt att göra det? det går som sagt inte. DU är stark!
KRAM

2013-05-14 @ 13:22:21
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0