Fredagen.

 
 
Hejhej! Igår efter skolan gick jag, Jennifer och Sandra till Carras. De hjälpte mig att packa mat och så till honom och så red jag en liten stund, blev inte särskilt lång stund. Sen tog vi tåget från centralen till Sura och så efter typ en kvart lyckades vi alla tre ta oss upp på Jennifers cykel och cykla hem till henne. Hon packade lite och sen gick vi till Sura-stallet för att Jennifer skulle rida. När hon hade ridit bytte vi om och drog hem till Sandra för att sova i husvagnen. Pernilla kom lite senare också och vi somnade typ halv åtta imorse.
 
Idag var vi med en stund när Sandra red på sin ponny Soya sen kom mamma och hämtade mig. Nu har jag tvättat ridkläder, städat ur Amandas rum så jag kan flytta in där medan vi gör om i mitt rum och packat lite till praktiken i veckan. Ska bli så extremt kul! Kommer antagligen få rida ganska så mycket när jag är hos Jannicke. 
Kommer som sagt inte kunna blogga då, men ska försöka blogga så mycket jag kan efteråt om vad jag gjort osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0