10:27

 
 
Hejsan hejsan! Igår var jag ut i stallet och red på Carras. Jag red även i onsdags och torsdags och han har känts väldigt stel och har knappt gått att böja någonting överhuvudtaget i traven. I skritten funkade det men i traven blev han rak som en pinne. Därför jobbade jag jätte mycket på volter och med att mjuka upp honom. Och igår fick jag till det! I början var han likadan som de andra dagarna men sen släppte det och han blev riktigt mjuk och fin! 
 
Idag blir det ingen ridning för min del. Ska istället stanna hemma och slappa. Skulle även behöva städa mitt rum. Eftersom min syster nu har flyttat ut så ska jag flytta in i hennes gamla rum ett tag medan vi för om i mitt. Så vi ska väl snart börja flytta möbler och då är det kanske bra om det inte ligger 2 meters högar med kläder och lite annat på de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0