Träning För Lotta Björe

Bild från vår första pay n jump 70 cm.
 
Hejsan! Idag var det Lotta Björe träning i skolan och jag var såklart med på Svante. Det blev tyvärr några missar med bland annat en krasch rätt in i ett hinder. Det gick dock bra och i det stora hela är jag väldigt nöjd med träningen! Har var verkligen hur fin som helst och välsigt sammarbetsvillig. Väldigt fin i arbetet mellan hindrena! 
 
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden men har helt enkelt inte känt för det men ska försöka komma igång lite igen. Men sedan sist kan jag iaf berätta att jag och Svante har varit med på våra två första "tävlingar" (pay n jump) tillsammans. Den första hoppade jag 70cm och det gick som en dans! I den andra hoppade jag klasserna 70cm och 80cm. Den gången gick det också bra och jag är super nöjd, men har var så sjuuukt taggad och jag var nära att flyga i backen två gånger, men jag är som sagt super nöjd med hur jag "löste situationen" inne på banan när han racea runt som en galning. På måndag ska vi debutera i dressyr. Vi ska tävla en LB:1 tillsammans och det ska bli sjukt kul! Så nu har jag Svante fredag, lördag och söndag och då blir det en massa programridning och mycket träning på det vi har lite problem med, framförallt höger varvet och övergångar som gärna blir lite slängiga.
 

Kommentarer
Postat av: malin Widlund

Bra jobbat Matilda!!!

Svar: Åh tack tack!! :)
Matilda Dahlgren

2014-12-17 @ 19:02:29
URL: http://malinelise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0