Sjätte Februari

Bild från en av videorna på min instagram, matildaallerhed.
 
Hejsan! Har legat hemma i soffa framför Desperate Housewives hela veckan. Har haft ont i halsen, jätte snuvig och har även jätte ont i min rygg och höft. Vet ej varför jag har ont där, men om det fortsätter så blir det ett läkarbesök. För er som följer mig på instagram (matildaallerhed) så vet ni att jag och Svante var med på en P&J i lördags som gick jätte bra. Vi hoppade 80cm och vi har aldrig fått en så bra runda tillsammans. Svante var väldigt pigg, mer än vanligt, men trots det så kändes denna runda mycket mer kontrollerad än andra rundor vi kört. Vi kom in perfekt på alla hinder och det blev inte ett enda missförstånd, som det kan bli på enstaka hinder. Men som sagt, vår bästa runda hittills och vi nollade! Nästa gång kör vi på 90cm istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0