Busy Day.

 
Idag har jag haft fullt upp från klockan sju imorse fram till nu. Först klev vi upp för att klockan åtta lämna in Kompis hos veterinären för kastrering och ID-märkning. Efter det åkte vi till stallet för en ridtur på en mycket busig och glad Musse. Efter uteritten åkte vi till Sala för att hälsa på min mammas vän på hennes jobb där vi även handlade med oss lite grejer hem. I Sala blev vi kvar i någon timme för att sedan hämta Kompis i Västerås igen. På vägen hem åkkte vi förbi hemma hos Amanda och Fredrik för att lämna lite grejer vi tagit med till dem från Sala och så köpte vi med oss varsin pizza och lite fika som vi åt hemma hos dem. Sedan var det bara att åka hem och göra sig i ordning, äta middag och sedan promenera till bussen för att träffa en vän på stan. Vi gjorde inte så mycket, utan gick mest runt och pratade lite. Jag kom hem för nästan en timme sedan och nu är det dags att sova. Jag har varit förkyld i flera veckor nu och håller på att bli rejält sjuk nu, så nu måste jag se till att ta det lugnt imorgon, sista dagen innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0