Praktik dag 1




Bild 1, stallet. Bild 2, ursnygga hingsten Manuel. Bild 3, söta Messi.

Första dagen på praktiken avklarad. Har jobbat med härliga människor och super söta och snälla hästar. Idag har jag i stort sett bara gjort i ordning hästar, skrittat fram och skrittat av. Mockat lite, packat en massa höpåsar, putsat sadlar och träns. Sedan har jag hållt på med lite små saker som att göra rent krubbor, fylla på foder hinkar osv. 
Är helt slut (trots att arbetet inte var så hårt ;) ) och jag har ont i hela kroppen. Jag har stått och gått hela dagen och har så ont i ryggen, nacken, benen och fötterna. Cyklade dessutom ungefär 9km hem. Dök ner i soffan med en skål glass direkt när jag kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0