Don't Waste Your Time.

 
 
Hade sovmorgon och började 9:15 imorse, och när jag kom till centralen och träffade en kompis, så fick jag veta att vi egentlign hade ännu  mer sovmorgon, började då 10:50. Men då var det ju försent att åka hem, så vi åkte till skolan och tänkte att vi får väl plugga inför proven som vi har kvar. Hade nämligen fyra prov i rester, men gjorde två av de idag. Så skönt att få sakerna gjorda! De andra två proven har vi bestämt att jag ska göra på tisdag nästa vecka, trots att vi redan har fått sommarlov då, men jag vill inte komma tillbaka till skolan i höst och ha rester. 
Slutade vid tolv och då åkte jag och Pernilla och Diana ner på stan för att äta. Hade dock inga pengar med mig så jag satt och höll de sällskap en stund medan de åt och sedan åkte jag hem. Har nu ätit och ska nu sätta mig och titta på PLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0