Underbart

 
Idag har jag varit i skolan ett tag. Hade dressyr på morgonen och vi fick välja hästar, så självklart varlde jag bästa Svante. Vi red först ut en liten runda och sedan fick vi rida självständigt i paddocken en stund. Han gick super fint, men jag hade dock velat rida längre, men jag är ändå nöjd. Vi fick sluta stalltjänsten tidigare eftersom vi blev klara så snabbt, så vi hade mer än två timmars lunch och sedan hade vi nationella i svenska. Vårt allra sista nationella! Skönt att vara klar med det. Vi hade tre timmar på oss att skriva provet, jag gjorde klart det på ungefär en halvtimme, så jag hann med ett bussen. Det är verkligen så skönt att komma hem tidigt! Måste tilläga att vädret idag är helt underbart! Hur härligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0