Hästshow


Hejsan! Idag hade vi hästshow i skolan. Jag var med på kadriljen och red då på Kalla, en av tanterna och skolans absolut segaste häst. Kan säga att jag inte såg fram emot det ett dugg, men r det väl gällde var hon super taggad och började hoppa och omkring och galoppera inne på banan fast vi bara skulle skritta där, haha. 

Vill säga att jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på så länge, men det var ku först praktik och sen har det varit en hel del efter det också. 

Fick ett sms av jannicke idag också, hon frågade om jag ville rida Von imorgon och att jag får rida henne hur mycket jag vill fram till jul, så det ska bli kul, jätte rolig häst :)

Ska verkligen försöka uppdatera mer nu! 
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0