Hackad.

Våran katt Puma som vi hade ett tag.

Igår kväll tog  jag en promenad med Nemo och när jag kom hem undrade min mamma varför jag hade skickat ett meddelande till henne på facebook där det stod "Hej:) Hur är det?". Det visade sig att någon hackat min mejl och min fb och skickat ett sådant meddelande till tre andra också. Lyckades i alla fall "få tillbaka" kontona.

Idag har jag varit hemma. Kan knappt andas genom näsa, ont i magen och feber. Usch! 
Jag ska försöka ta mig till skolan imorgon på förmiddagen eftersom vi har ett NP då, och det vill jag inte missa. Det är fysik och jag kommer förmodligen få ett stort fett F, för jag kan absolut ingenting...

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det mer Desperete Housewives.

Kommentarer
Postat av: mathildahansson

fin header!!

2013-03-18 @ 19:38:20
URL: http://mathildaahansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0