Never Give Up.

Bilder härifrån.


Idag vaknade jag av att en mus höll på att gnaga i väggen. Det slutade med att mamma fick komma och kolla och vips så ramlade det ner en mus från fönstret och försvann. Någon timme senare hittade vi den i en fälla. Usch..!
Sen tog jag mig en liten jogging runda i skogen, gick ungefär lika dåligt som igår. Efter en dusch drog jag och min syster in till stan för att kolla på ridgymnasiets hästshow, som de höll på att jobba med när jag var där i onsdags. Kulkul! Sedan drog vi vidare till Max där vi mötte Amandas pojkvän, vi käkade lite och sedan drog vi hem.
Vi har tittat på Loopers och käkat vindruvor och nu är det dags att sova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0