Q/A

Q: Känns kameran som en bra nybörjar kamera? Är lite sugen på att köpa en!

A: Jag tycker att kameran är super bra! När jag köpte den så hade jag inte fotat så mycket innan och den har funkat jätte bra för mig, så jag tycker att det var en bra nybörjar kamera. Och jag har lärt mig otroligt mycket med den kameran. Den var ju inte sådär jätte dyr heller, den kostade runt 5000kr tror jag, men då var det också rea på den plus att jag köpte en kameraväska. Och det tycker jag var ett ganska bra pris för en nybörjarkamera.
Hoppas du fick svar på din fråga! Kram


Kommentarer
Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se

Tittade på ip adressen, du råkade skriva som anonymt ^^ Men säg vilket nummer du fick och så gör jag detsamma!

2012-11-30 @ 11:24:17
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0