Hästblogg!

Tänkte bara berätta lite snabbt om min nya blogg! Där kommer ni kunna följa min utveckling inom hästar och ridning. Anledningen till att jag startade en separat hästblogg är för att jag känner att mina läsare på den här bloggen inte verkar så intresserad av att läsa om hästar och så vill jag ha ett ställe där jag kan gå tillbaka och titta se hur jag utvecklats. Det är mycket lättare då att ha allt samlat på ett och samma ställe än att ha det på en blogg blandat med en massa andra inlägg, om ni förstår vad jag menar. Vill bara tillägga att jag kommer fortsätta blogga på denna blogg också, men inte lika mycket häst inlägg.
Klicka här eller på bilden för att besöka min hästblogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0