All We Shared Was A Mattress And A Lie And An Address.

Bild från mobilen, Samsung Galaxy S.

Hej. Idag har varit en otroligt onödig dag. Åkte till skolan oh det första vi gjorde var att spela in en radiorapport, efter det hade vi inget att göra fram till HKK lektionen som var dagens sista allra sista lektion. Men vi lyckades övertala lärarna att vi kunde gå till hemkunskapen och baka, så vi bakade lite kakor till lärarna och sedan på HKK lektionen gjorde vi bröd.

Efter skolan åkte jag ner på stan och köpte lite mer presenter till Jessica som jag och tjejerna ska fira imorgon. Jag köpte även en superfin ram på Lagerhaus som jag länge gått och dregrat över. Jag ska köpa fler när jag vet hur jag vill ha de i mitt rum.

Hoppas ni får en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Isola

Fin blogg:)

2013-02-15 @ 23:26:39
URL: http://isolation.blo.gg
Postat av: Anonym

Ser gott ut!:)

2013-02-16 @ 10:24:49
URL: http://nattstad.se/zahraas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0