Efter Regn Kommer Solsken.




Ligger här i sängen och svättas, har ont i en tand och en massa tankar som snurrar. Har legat här och försökt somna sedan klockan var runt halv tio! Såå frustrerande! Jag hade tänkt lägga mig lite tidigare idag, så jag kan gå upp tidigt imorgon, träna lite och hinna chilla också, innan jag fixar mig och åker in till staden för att träffa Emma och Julia. Ska bli skönt och få komma bort från landet ett tag och umgås med mina tjejor, som om jag aldrig gör det annar ;)

Kan också säga att anledningen till att jag inte bloggat något nu på lovet är att jag denna vecka bara vill göra två saker. Komma igång med träningen och vila.
Skolan håller på och knäcker mig totalt och sedan är det en del annat som händer också. Vet inte hur det kommer bli med bloggandet resten av lovet. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0