Kuta & Kör.

Bild: weheartit.

Idag har jag haft det otroligt trevligt. Började med att jag, min mor och syster åkte till Hälla, sedan åkte vi och hämtade Amandas pojkvän och sedan hem till min moster och mina kusiner. Där blev det lite fika och allmänt skitsnack. Vi skulle fira några som fyllt år, men har noll koll på vilka det var, haha. Alla de där fyller ju år typ samtidigt. 
Efter det drog jag, mamma, Amanda, Fredrik, min morbror Viktor, hans tjej Anna, mormor och min äldsta kusin Oliver, vidare Olivers lägenhet. Vi åt och även där blev det lite allmänt skitsnack. Senare kom min moster, hennes man och mina andra kusiner. 
Sedan runt halv sju åkte vi in till stan för att se Kuta Och Kör på teatern. Den var skitbra! Verkligen över förväntan! Jag visste ju iofs inte vad den skulle handla om, men riktigt bra var den! Rekomenderas!

Nu hade jag tänkt att dra mig tillbaka. Imorgon drar jag till pappa, så jag måste upp i tid så jag hinner packa.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0