Peppad Som Satan!



Imorgon bitti åker jag till centralen och tar bussen direkt till ryttarföreningen i Surahammar på besök hos Realgymnasiet. Gissa om jag är peppad!?

Det känns superbra inför gymnasievalet, även fast jag inte valt skola än. Men just nu verkar det som att förstahandsvalet är Västerås Ridgymnasium, andrahandsvalet är Realgymnasiet och tredjehandsvalet är IT-gymnasiet.

Har nyss duschat och sedan lagt fram alla ridkläder till imorgon, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

vilken mysig bild, hoppas besöket var bra och du känner att du väljer rätt :)

2013-02-16 @ 21:00:24
URL: http://classica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0