2012 listan.

Hur har ditt 2012 varit? Mitt 2012 har varit både bra och dåligt. Vissa srunder har det varit otroligt bra medan andra stunder har det inte alls varit bra.

 

Vem har du umgås med mest? Det är väl Emma och Julia.

 

Bästa minnet från 2012? Får nog säga konserterna och tjejkvällarna. 

 

Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Ja, jag tycker faktiskt att 2012 var ganska tråkigt, så 2013 ska bli ett jäkla kul år!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit gladare när jag har umgåtts med vänner men jag har också varit ledsnare rent allmänt.

 

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Det vart mest hemmakvällar för mig.

 

Vem/Vilka saknade du? En tjej som var min bästa vän för några år sedan och några vänner som jag lärt känna genom hästarna. Jag har inte träffat någon av de på evigheter. Sedan har jag såklart saknat min älskade Holger också!

 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag tror stenhårt på att det kommer bli bättre. Jag kommer se till att det blir bättre!

 

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Får nog lov att säga att jag har utvecklats väldigt mycket på olika sätt. Och jag känner också att jag har fått en bättre relation till mina underbara vänner!

 

Har du några löften inför år 2013? Ja. Jag ska skaffa mig en medryttarhäst och börja jobba mig uppåt när det gäller ridningen och hästar i allmänhet. Jag ska även börja äta LCHF, lägga ner mer tid på bloggen, "ta tag" i mitt liv och umgås mer med de jag älskar och ha mer kul!

 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej.

 

Vad ser du mest framemot med år 2013? Jag ser otroligt mycket fram emot gymnasiet och en härlig sommar med värme och vänner!

 

En låt som påmminer dig om 2012? Den bästa låten är Radioactive med Imagine Dragons, men den som påminner mig mest är såklart Gangnam Style. 

 

Det bästa du har åstadkommit i år? Jag har lärt mig att stå upp för mig själv och inte göra precis som alla andra. Jag är även riktigt glad och nästan lite mallig över att jag har fått såpass bra pli på Nemo. Jag har till och med fått bäst pli på honom av oss alla i familjen nu! Men jag har ingen aning om hur det gick till...

 

Vad hoppas du inträffar 2013? Jag hoppas att jag börjar må bättre och att jag får bättre relationer till mina nära och kära. Jag hoppas också att jag gör rätt gymnasieval!

 

Kommentarer
Postat av: LiO

Heeey (:
fin blogg du har, du får gärna kommentera dina nyårslöften i min blogg (:

2013-01-05 @ 13:10:01
URL: http://liiio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0