Getting Back On Track

Bilder från tumblr.


Hej. Idag har jag pluggat på som fan! Har lite kvar men har fått rikigt mycket gjort också.
Imorgon ska jag plugga ännu mer. Sedan ska jag också fixa mina naglar, satte på lösnaglar idag. Så jag ska byta färg på de och även försöka se till att mina fingertoppar får tillbaka sin naturliga färg, vilket inte är blått som de är nu.
Jag ska också försöka ta tag i träningen igen! Eftersom min träning mest består av springrundor så har det inte blivit någon träning alls sedan det blev kallt ute. Så imorgon så ska jag ut och gå(springa om det går) och sedan köra lite hemma träning. Ska bli skönt att komma igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0