Morgonpass

Igår åkte jag och mamma till veterinären med Nemo på morgonen så jag åkte direkt till stallet efter det. Jag kom dit när bara en del av hästarna var utsläppta och Carras var en av de som fortfarande stod kvar inne. Det gick super bra att rida! Jag försöker ta det lite lugnt med galoppen eftersom jag inte riktigt har koll på den än. Han har också börjat krångla när jag ska sitta upp. Då vägrar han stå stilla så det måste jag också få ordning på. Men annars gick han verkligen jätte fint!!
Samma sak idag. Mycket krångel vid uppsittning och han gick väldigt fint. Dock kändes det ganska "flängigt" i början. Han gick och kollade på annat och var jätte okoncentrerad. Men det fick jag ordning på!

Mitt i frustrationen idag när jag skulle sitta upp så tog jag kort på djuret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0