Mysdag vid grusgropen.

Bilden är lånad av Julia.


Nu har tjejerna precis åkt hem och jag har lagt mig i sängen för o läsa lite. Vi hade en trevlig dag i Hallsta gropen. Dock hade vi lite problem med att ta oss dit haha. Vi skulle cykla men två av cyklarna hade dåligt med luft så jag sprang runt och letade efter en pump och när jag väl hittade den så var det ingen som visste hur man gjorde. Haha, blondin varning. Men vi löste det och har haft en super mysig dag. Vi har käkat tacos, chips, melon, druckit juice och tittat på två filmer, Shelter (som förövrigt är en GRYM film!!) och Crazy Stupid Love (som jag sett förut men ockkså är grym!). 
Nu tänkte jag läsa lite i den fantastiska boken som jag haft näsan i hela veckan. Jag kanske lyckas läsa klart de tio sista sidorna innan jag somnar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0