Officiellt 16!

 


Igår fyllde jag 16 år. Det firade jag med att städa på Poco Loco med killarna på jobbet. Haha, kul. Men det var faktiskt en trevlig dag trots att jag fick städa stans snuskigaste lokaler. På eftermiddags fikat så åt vi kladdkaka som jag hade gjort som har varit väldigt populär hos en viss person på mammas jobb. Så fort han hörde att jag skulle bjuda på något så skrek han "KLADDKAKA!" på en gång. Haha, han är rolig han...

Efter jobbet åkte jag till stallet och red och det gick superbra! Riktigt nöjd! Galopperade dock inte eftersom någon har lämnat ridhuset full proppat med hinder, bommar, hinderstöd mm. Och eftersom jag inte har fått nå bra koll på galoppen och så var det en till häst där inne, så kände jag att jag stunta i den och fokuserade extra på det andra istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0