3 Juni.



Förlåt för att jag inte har uppdaterat, jag har försökt via blogg.se appen men det har inte funkat. 

Idag har jag i alla fall varit i skolan och spelat spel i stort sätt hela förmiddagen. Efter lunch drog min klass och en parallellklass hem till min lärare för att umgås och fika. Så vi satt och hade det jätte trevligt i hennes trädgård med paj, glass, kaffe, saft, chokladbollar, vindruvor och jordgubbar. Det var verkligen super mysigt, dock sjukt varmt!

Som ni vet har jag haft mycket problem med min fot och idag blev det galet mycket värre! Tidigare har det gjort väldigt ont men jag har inte haltat men nu gör jag det.. Jag har ju varit hos läkaren och undersökt foten och jag har röntgat den men det visade ingenting. Så han sa att jag skulle fortsätta använda iläggen som jag har köpt till skorna och se om det blir någon skillnad, trots att jag redan hade använt de i någon vecka utan någon bättring. Imorgon ska i alla fall läkaren ringa och prata om vad nästa  steg är. Så vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0