Dagen.




Imorse åkte jag med mamma in till stan för att gå till Lars Wallins utställning och sedan ta bussen hem vid 11:15. Men när jag kom fram till konstmuséet så öppnar de inte förrän klockan tolv, och nästa buss skulle gå vid 15:15. Men jag bestämde mig för att stanna kvar på stan i alla fall. Så jag traskade iväg till biblioteket och irrade runt där ett tag. Sedan gick jag låångsamt tillbaka till muséet och de öppnade strax efter att jag kom fram. 
När jag var klar där, en halvtimme senare, gick jag till centralen och började vänta på bussen. När det var över två timmar kvar.. haha.
Så där satt jag i kylan, med huvudvärk och mensvärk som bestod av illamående och magont som gjorde att det kändes som att jag kunde svimma eller spy närsom. Inte nog med det. Det åkte även förbi en jävla saltbil som spruta salt på mig. Tre gånger!...

Nu när vi kommit hem har jag tagit det lugnt och tittat på Desperete Housewives. Jag har även hittat en massa foton som jag suttit och kollat igenom, så ni kommer få se många bilder på bland annat mig när jag var mindre och djuren vi har haft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0