Bild från tumblr. 
 
Den här veckan red jag onsdag, fredag och söndag och det har gått riktigt bra!
Igår åkte jag och Amanda till Strömsholm och gick på en föreläsning av Jens Fredricson som hette "ekipagets utveckling"  och sen en annan som hette Hästhållning.efter de tålde vi till donken och åt och sen skjutsade hon hem mig. Senasre skjutsade mamma ut mig till Sandra där vi var ett gäng som sov i hennes husvagn och hade trevligt. Idag hämtade mamma misådär ute och sen åkte jag till Carras och var där till typ åtta och sen åkte vi hem.
Bara en liten uppdatering eftersom jag inte bloggar på ett tag. 
 
Jag har även beställt hem en dator som kommer när som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0