Lögarängen



Idag åkte jag in till Västerås vid tolv. Mötte upp Pernilla på centralen och så gick vi iväg till löga där vi träffade Emma och några andra. Vi låg och solade ända fram till klockan halv fem, och snart som man är så tänker jag "nej men jag brukar kunna ligga ute i solen utan att det händer något så jag behöver nog inte smörja in mig". Jo eller hur! Jag ser ut bokstavligt talat ut som en tomat, på vissa delar av kroppen... Vid halv fem gick vi i alla fall till centralen och så tog jag bussen hem.

Senare kom Amanda och Fredrik över och vi grillade och åt och hade det trevligt. De åkte hen för en stund sedan och nu ligger jag i sängen och ska sova.
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0