2015

 
Heej! De här dagarna jag varit frånvarande här på bloggen har jag spenderat med vänner, familj och såklart i stallet. Jag har hela lovet haft fullspäckat schema fram till nu. Jag har två hästar att rida nu som står i två olika stall, vilket bara det tar hela dagen för mig, med bussresor fram och tillbaka osv. Nyårsafton spenderade jag med mina underbara vänner och kunde helt enkelt inte få en bättre början på det nya året. Julafton spenderades här hemma med familj och fina presenter. Jag fick bland annat Spotify Premium i ett år, presentkort och ett underbart armband från Ung Cancer. Det är väl unndefär det jag har haft för mig nu under lovet. Jag har precis kommit hem från stallet då jag och mamma tog en liten skrittur med Musse, som ni ser å bilden. Det är en häst som jag precis har börjat rida. Han riktig snygging (som ni ser!) på tre år och ca 174cm. Han är endast inriden och i stort sätt helt outbildad men snällare häst får man leta efter! Så nu är det som sagt späckat schema med både Svante och Musse. Att rida den här hästen är världens chans för mig och jag tror att 2015 har mycket att erbjuda oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0